gran canaria!

hej bloggeeen!
inatt kom jag hem ifrån gran canaria! faaan vad gött det har varit alltså, sjukt grymt varmt, fint väder och god mat. så grymt har det vart, vill verkligen tillbaks! kissie är ju i gran canaria nu och hon var på exakt samma hotell som mig, lite coolt sådär ;) men vågade inte direkt gå fram till henne och ta en bild eller nåt, hehe. hotellet var skit fint och varje morgon fick vi frukostbuffe. jag kan säga att där fanns allt. allt från flingor till frukt, kyckling till våfflor, aa, assåh det fanns as mycket, grymt gott! solade ju nästan varje dag vid poolen, och har väl blivit lite brun men inte sådär wooow liksom, hoppas bara färgen håller i sig tills måndag när jag drar till skolan, man vill ju inte komma och vara vit precis, men färgen går la inte bort så snabbt? hoppas inte det iaf! det har vart bäst i alla fall och bilder kommer, rätt många skulle jag tro.
resan dit och hem gick jätte bra och när vi kom hem hit till huset så fick vi värsta överraskningen! mamma har ju fyllt 50 år (det var lite därför vi åkte till gran canaria för att fira) och emelie och hampus familj har passat vårat hus, och så när vi kom innanför dörren så hoppade deras och rebecca och johannas familj fram och började sjunga "ja må hon leva" till mamma och smällde raketer och skit, hade satt upp ballonger och massa sånt. haha, vi blev as rädda, men det var skit kul, så hade dom gjort tårta och grejer som var jätte god så det blev en sen natt, la mig kanske runt 4! =)
nu blev det mycket skrivet men ha det bäst så länge, så hörs vi kanske ikväll eller imorrn, puss! ♥
vårat hotell! bilderna är tagna från google för att ni skulle få se lite hur det såg ut, men egna bilder kommer snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0