Lucia

Hej bloggen!

Glad Lucia, eller vad man nu ska säga. Har inte bloggat för att jag inte haft någon blogglust alls, kommer nog några inlägg då och då bara :)

Idag är det ju Lucia och jag har haft tre uppträden. Två i skolan och ett på kvällen för föräldrarna. Det var jag som var Lucia och så hade vi en massa tärnor, stjärngossar, några pepparkakor och tomtar. Det blev ändå hyffsat lyckat, några tabbar på första lussetåget, men det gick bra. Jag sjöng solo som jag själv tycker gick sådär. Jag är fortfarande krasslig i halsen sen snart två veckor tillbaka, så kände mig inte helt okej i rösten. Var nervös för den delen också, så rösten var lite svajig, men de flesta sa att det var bra så jag får väl tro på det. En sak jag kunde gjort var att ta i mer, det hördes inte så bra. Men det är inte så lätt att ta i när halsen inte är okej. Jaja, det var jätte kul och mysigt i alla fall! Kul att bli utvald till Lucia.

Några bilder från Luciatåget:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0