Tacos

Hej bloggen!

Igår var jag på FCT med Virre, Jenny, Eve, Sofia och Mirna, men man träffar ju massa där också. Dom förlorade mot Syrianska FC med 1-0, det går inte så bra för dom just nu..

Idag har jag varit i skolan och vi tog skolkort. Jag fick se mitt ensam foto och jag säger bara en sak: fyfan.. Det blev sjukt dåligt, man tog ju på typ halva kroppen denna gången istället för bara huvudet. Såg kortet lite grann bara men det jag såg var inte fint, blev skit onöjd. Hoppas att klassfotot blir bättre, för det kommer ju alla att se. Efter skolan åt jag och kollade lite tv och sedan var det träning. Den var as skön idag, vet inte varför men det kändes bra! Nu ikväll har jag ätit tacos och kollat på Fångarna på fortet. Jag är ledig imorgon och på torsdag så jag kan ta det lugnt nu, behöver inte lägga mig än ;) Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0