Gårdagen

Hejsan!

Igår hade vi as kul på Junkfest. Vi gick runt och kollade på en massa grejer, när folk skatea och sånt, och så var det prylregn, tävlingar och uppträde. Fick en massa WESC klistermärken och skit också, haha. Vi åt på donken med några killar i klassen också och gick tillbaka till Junkfest sen igen. På kvällen drog jag till Virre där Linnea också var. Sen kom Ida, Josefin och Sofia också så det var kul!

Idag har jag match runt halv fem tror jag, mot Vargön, och det regnar som fan. Vi kommer nog inte få spela på Stip då antar jag så det blir väl på Slätthult eller Edsborg. Jaja, nu ska jag fixa mig. Puss!


Ivana på Junkfest (har laddat in nya bilder från mobilen till datorn nu)


På bussen hem så satt det en kille med en såhär lång tumnagel framför mig, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0