FREDAG!

Hejsan!

Har inte kunnat vara inne på datorn dom senaste dagarna för pappa hade med den till Halmstad. Så därför blev det ingen bloggning men nu är jag tillbaka.

I onsdags var jag ju först i skolan och då började vi med vanliga lektioner igen. Vi slutade halv fyra och vid halv fem skulle jag på match med 94:orna så fick skynda mig lite där, men fick i alla fall sluta typ kvart över tre så lite mer tid fick jag. Matchen gick sådär, vi förlora med 3-0 mot Lidköping och jag hade skit ont i min vad så jag kunde inte spela så mycket. Har haft ont hela veckan nu. Men på hemvägen åt vi på donken där så det var gött!

I torsdags, igår alltså, så hade jag inget språk så jag och Danni köpte mat på Jätten och drog hem till henne och åt istället för i skolan. Men så fick vi reda på att fotbollen som skulle vara sen också var inställd så vi fick sluta, typ halv tolv alltså. Grymt skönt! På kvällen var det träning men jag kunde knappt träna för min vad.. Får vila tills matchen på söndag istället.

Idag slutade jag också runt halv fyra i skolan, så har väldigt lång dag på fredagar, inte så kul. Åkte hem och åt och grejer och drog sen till Hampus. Sen drog jag och kollade på killarnas match med Virre och Ida, och några mer var där och kollade. Efter matchen drog jag, Hampus och Erik till Willy's och sen kollade jag och Hampus på film, Step up. Så sjukt bra film, älskar den! Är väldigt trött nu så ska fan snart lägga mig. Puss o kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0