Fångarna på Fortet

Hallå där!

Idag började ju skolan och den var riktigt lugn idag. Vi pratade bara mest, fick rulltårta och åt lunch i skolan. Vi fick måla på några tröjor också som ska vara våran "klasströja", haha. Vi fick sluta runt ett, halv två.

Resten av dagen har också varit bra. Jag har varit med Sara, Julia och Sara. Vi köpte glass och satte oss på en filt på en gräsmatta i stan typ, riktigt mysigt. Vi satt där ett tag och åt och tog massa kort. Kom hem precis i tid till Fångarna på Fortet! Gud vad jag har längtat efter det programmet, älskade det när jag var liten, och gör det fortfarande såklart ;) Ska lägga mig nu, får inte bli för sent. Godnatt ♥


Dom bästa programledarna för många år sen!




Kommentarer
Postat av: amanda

SV: tack :)

2010-08-23 @ 22:49:32
URL: http://amandalorandsson.blogg.se/
Postat av: felicia

svar: ja, hehe :D

2010-08-24 @ 14:05:52
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0