Wherever you are

Hallå!
Kom hem från skolan för ungefär en timma sedan. Lugn och skön dag var det! Men imorrn blir det andra bullar, haha. Då är det matteprov, den svåra delen, gillar inte! Senare runt halv fem så ska jag till överby igen med mamma, vi hittade ju som sagt inte det vi skulle igår, så det får bli idag. Vi har i och för sig jogging med fotbollen idag men jag tänker skippa den, för det här med överby har varit planerat sen förra veckan och joggingen fick jag reda på igår så.. Men nu ska jag ta nåt litet mellanmål och sen kolla på tv tills mamma kommer hem från jobbet. Vi hörs nog innan jag drar till överby eller ikväll, puss! ♥
Gammal bild. Har inga nya bilder nu typ, så ni för nöja er med gamla ett tag till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0