Kyrkan

Hemma från kyrkan nu. Jag drog dit runt två och mötte upp Sara och Julia där för att kolla på en massa vänners konfirmation. Den var jätte rolig, eller rolig, den var underhållande. Efter deras konfirmation gick vi ut och tog kort på dem och pratade med dem o.s.v. Då kom massa killar i klassen förbi med min gamla klasskompis Michael. Har inte sett han på hur länge som helst, så det var kul. Sen cyklade jag hem och har nyss ätit tacos, gööör gott! Senare kanske jag träffar Sara och Julia igen. Nu ska jag äta vindruvor och ha det allmänt chill, hehe. Drar snart ut, det är grymt väder idag. Puss!
Gänget. Hade bara med mig mobilkameran så det är dålig kvalité


Vilma och Victor, världens sötaste par!


Vilma, jätte fin var du!


Hanna M, också sjukt fin!


Och så avslutar vi med en bild på söta Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0