Förlåt!

Heeeej bloggen!
Ovanligt att jag inte har bloggat.. eller hur. Men jag ska verkligen försöka att blogga nu, haha, som jag jämnt säger men nu ska jag verkligen det. Men det har ju varit påsklov och en massa plugg och prov och skit så har helt ärligt knappt hunnit.
Idag skulle vi ha haft fotbollsträning på Torsbovallen men det ändrades till jogging på sandhemsspåret istället. Vi joggade 3 km och rushade, fettt jobbigt. Men det är så jäkla gött efteråt. Nu har jag nyss fyllt i ett körkortspapper, ska ju ta moppekörkort snart, fyller 15 den 15 maj, WOHOOO! Samma dag konfirmerar jag mig också, hehe. Pepp som fan är jag!
Nu ska jag duscha och sen blir det kvällsmat och Desperate Housewives. Hörs nog imorgon, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0