Food

Nu har jag precis ätit och innan det duschade jag. Hade inte så jäkla fint hår idag så en dusch behövdes. Ikväll ska jag på nåt disco med Daniella, Jenny och Elin. Det är något ungdomsdisco som folk från sjuan till 1:a gymnasiet får komma till. Vi ska dit och "kolla läget" lite och stannar nog om det är kul. Annars drar vi. Det verkar inte så där jätte kul men vi får väl se. Nu ska jag i alla fall göra mig iordning. Sminka mig o.s.v. Ska även köra på våfflat hår tänkte jag. Slänger kanske in en bild senare på håret om jag hinner, annars kanske imorrn.
Ha det bra så länge, puss!
Eftersom ni förut fick en sommarbild så kommer här en vinterbild från konfalägret i mars ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0