Ånger

Hej bloggen!
Hemma för ungefär två timmar sen och fick köpt en del på överby. Kanske kan visa imorgon. Köpte i alla fall en klänning, tröja, skinnjacka och plånbok idag. Nästa vecka ska jag köpa skor till konfirmationen/skolavslutningen också, men vet inte om jag ska ha högklackat eller bara vanliga ballerina. Vad tycker ni? Och samtidigt när jag gör det så kanske jag byter klänningen. Jag var jätte nöjd med den när jag testade den, men här hemma kändes det annorlunda.. Skumt det där! Men jag har troligtvis kvar klänningen, den är jättefin alltså. Nu måste jag kolla lite på matten och sen går jag och lägger mig, måste få tillräckligt med sömn inatt, haha. Hörs imorrn, godnatt! ♥
En grym jäkel, Lady GaGa!

Kommentarer
Postat av: * Em

hänt ngt kul ikväll då? :)

2010-04-28 @ 23:33:19
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Deniesé

sv: Hon tackar säkert! :D



Hoppas du får en fin dag :D

2010-04-29 @ 12:43:22
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0