THIS IS IT

ååh, ledsen att jag inte har bloggat nåt idag men har inte hunnit.
först vaknade jag runt kvart över elva och sprang rakt in i duschen, haha. när jag hade duschat färdigt och fixat mig och så så drog familjen direkt till ikea. och där var vi typ hela dagen, tills typ tio över sju. vi köpte inte så mycket till mig just nu eftersom vi inte håller på med mitt rum nu, just nu håller vi på o gör om i mammas och pappas rum och i min systers rum, men sen är det min tur och då drar vi till ikea igen ;) fick i alla fall ett par goa röda tofflor som jag kan ha nu när det börjar bli kallare, eller, haha, börjar, det har vart det ett tag nu. när vi kom hem från ikea så drog vi hem snabbt och sen hämtade vi upp danni och så körde pappa oss till stan för vi skulle på bio, this is it med michael jackson. åååh, fan vad bra den var, jag älskar han assåh, den är verkligen värd att se, för dom som gillar MJ iaf, så sjukt grym är han. grät nästan i slutet av filmen, haha!

men nu är klockan 01.56 och jag är sjukt trött så ska nog sova nu.
hörs imorrn (idag), pusss!








Kommentarer
Postat av: ιиєsιтα ♥

Rabih och Reza sj?

2009-10-30 @ 02:10:34
URL: http://segerprincess.blogg.se/
Postat av: MONDAYTOSUNDAY

åh jag vill också se den! :D

2009-10-30 @ 10:47:13
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0