HALLOWEEN!

hej!

jenny stack hem runt åtta igår och då drog jag till hampus där rebecca var. vi kollade på idol och efter det såg vi film, en thriller, the last house on the left. har någon sett den? =) den var rätt bra ändå men äcklig. så bestämde vi också att jag skulle sova där eftersom becca också skulle sova där så jag stack hem o hämtade grejer o så. detta gjorde jag mellan idol och thrillern ;) efter filmen så la vi oss.

idag vaknade vi typ kvart över elva och låg kvar ett tag. sen ropade hampus mamma att det var frukost så då stack vi ner och käka. sen kom min syster sofia till hampus (hampus har en syster som heter emelie och sofia och emelie är kompisar) så kollade hon o emelie på den filmen vi såg igår och jag hade lust o se den igen så jag satte mig och kollade en gång till med dom. efter den drog jag hem och duschade och fixade mig och nu sitter jag på min systers dator som är snabbare än datorn där nere. senare ska jag nog vara med nån och se skräckfilm såklart, halloween idag ju, WOHO! :D


Kommentarer
Postat av: johanna

svar: ja, jag också! :)

2009-10-31 @ 18:20:17
URL: http://johannaee.webblogg.se/
Postat av: johanna

ja, älska MJ <3<3<3

2009-10-31 @ 18:21:10
URL: http://johannaee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0