trött!

hej!

har inte kunnat blogga idag för imorse gick jag upp typ åtta för att klockan nio skulle jag vara på stip och ha hand om tipspromenaden med mamma och några andra. så jäkla jobbigt o gå upp så tidigt när det är sista dagen man får sova länge + att jag sov så jävla dåligt inatt. aja, det gick bra iaf! efter det hämtade jag min cykel hos jenny snabbt, den har stått hos henne i några dagar för jag glömde den hos henne, haha. sen resten av dagen har jag bara ta't det lugnt och nästan inte gjort ett skit. kollade gossip girl, playa del sol och parlamentet iaf, haha. men ska faktiskt sova nu, kommer aldrig orka upp till skolan imorrn annars (har ju haft höstlov).

men ha en jätte bra kväll så hörs vi mer imorgon, puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Minaya

Vilken film?

Själv var jag hemma och tog det lugnt. Hade myskväll med en massa godis och gjorde kola och brände popcorn. haha



/m

2009-11-02 @ 19:37:00
URL: http://finest.se/Minaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0