NEW MOON ♥


hej!
det var ett tag sen nu, men har inte pallat eller hunnit blogga så aa, men ska försöka så gott det går.
gissa vem som var på new moon premiären igår då? jo jaaaag, med sara och jenny. AASSÅH FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD GRYM DEN VAR, SÅ SJUUUKT GRYM, OBESKRIVLIGT BRA, MAN BLIR HELT FÖRTROLLAD, OCH MAN KAN KNAPPT ANDAS NÄR MAN SER JACOB OCH EDWARD, SÅ SNYGGA ÄR DOM! OCH BELLA VAR JU AAAS FIN I DENNA. DENNA ÄR KLART BÄTTRE ÄN TWILIGHT. ASSÅH JAG SÄGER BARA OMG VAD BRAAA DEN VAR!!! KAN INTE BESKRIVAS HUR BRA DEN VAR. MÅSTE KÖPA OCH LÄSA BÖCKERNA

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

HAHAHA, så, nu fick jag skriva av mig lite om hur bra den var i alla fall, då vet ni det ;)
igår var det först skola. på förmiddagen drog alla 8:or in till stan för att kolla på skolbio, i taket lyser stjärnorna, som jag redan har sett, men bättre än lektioner i alla fall. efter bion var det lunch och då drog jag och danni till sibylla som ligger i stan, eftersom vi ändå var i stan istället för att äta skolmaten. efter det var det bara vanliga lektioner, matte och biologi. senare mot kvällen drog det ihop sig till new moon och jag såg den ju med sara och jenny. så sjukt grym var den! 

idag vaknade jag kanske runt elva eller halv tolv och åt frukost. sen duschade jag och fixa mig. snart ska jag vara med danni. hon har hela huset för sig själv senare så då ska vi kolla på film hos henne med massa gott. vi hörs nog mer ikväll hoppas jag. ha en skön lördag, puss!


Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Längtar tills jag får se New Moon själv. :)



Puss

2009-11-21 @ 20:51:30
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0