now i'm start thinking


haha, en bild på hannah montana the movie, för att jag var på den igår xd men den var ju fan bra, haha :D

daniella sov hos mig från fredag till söndag och shiiit vad kul vi hade. vi var ju helt ensamma.

fredag: daniella kom typ runt två eller nåt och sen så drog vi till jätten och köpte godis och grejer till kvällen. sen åt vi pizza och efter det blev det film. först den bästa filmen, twilight och efter den satte vi på picture this, där ashley tisdale är med. och det blev väldigt sent kan jag säga, vi la oss typ runt tre (på natten ofc) men jag somnade inte förrän typ fem, sex. skit jobbigt.

lördag: vi vaknade typ runt tolv eller nåt, inte så sent ändå, haha, jag menar mot den tiden vi la oss ;) sen gick vi upp och åt pizzan från igår till frukost, haha, och sen fixa vi oss och satt vid datan och så. sen stack vi till jätten igen för att köpa red bull och massa andra energy drycker, haha. vi drack några igår med men vi ville ha några till idag också så. och sen stack vi hem och satte på typ as hög musik på datorn och sprang runt i hela huset och sjöng och allt, haha, as kul hade vi. sen beställde vi fetto mat igen, kebabtallrik, nyttigt? jao. sen på kvällen kollade vi på the fast and the furious med daniellas kille. sen följde vi han hem och efter det stack vi hem och la oss typ vid 2. då somnade jag i alla fall med en gång.

söndag: vi vaknade typ runt 12 idag igen och åt kebab från igår, haha, nyttiga som vi är. sen så fixa vi oss och sen stack danni hem och då drog jag ut till becca, hampus, erik och andy. sen gick vi in till hampus och kollade på disaster movie, haha, skön film säger jag bara. jag skrattade ihjäl mig i början, men inte sen när det roligaste kom, haha, dålig humor kanske. aja, sen halv sju började ju bion, som jag skulle gå på med becca. efter den fick jag hem och plugga för vi skulle haft prov idag, men det blev inget för vi hade vikarie. mamma och pappa kom ju hem idag också, mysigt har dom haft det.

nu så kommer sara snart och sen drar vi till edsborg för att sälja matchlotter, det är ju fct-assyriska så då ska vi i mitt fotbollslag sälja lotter och sånt ;)

ojoj, det här blev en lång text men det är detta som hänt i helgen i alla fall.

bloggar nog mer ikväll, pussar j.

Kommentarer
Postat av: rockabilly babe

Det e ju skoj :)

2009-05-25 @ 16:54:23
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

Hej :)

Fin blogg!



/ www.mramin.blogg.se

2009-05-25 @ 18:07:25
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: eveline

den vill jag se! :)

2009-05-25 @ 20:59:18
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0