everything i had.


 

här är två bilder på lite av vad jag fick på min födelsedag, 15 maj! haha, jag vet att det inte är alls bra bilder, men försökte inte med det heller, tänkte bara att ni skulle få se lite bilder på dom.

det här fick jag:
toblerone
en påse nappar
choklad
toffifee
en påse gräddkola (allt detta godis fick jag av becca, hampus, andreas och erik)
wesc-t-shirt
grey's anatomy säsong 1
beyonce's nyaste album i am sasha fierce (hon är helt klart bäst)
blå/turkos t-shirt från ginatricot
tights svarta
3 par pieces trosor
foundation och mascara

tror det var det jag fick, kanske har glömt något!

idag i skolan var det friluftsdag ju och då spelade vi ju fotboll på knorren. och jag går ju som sagt i fotbollsklass så vi vann alla matcher.  sen efter det så drog jag till stan med jenny. köpte ett rosa linnea på ginatricot och så köpte vi en glass var, det var fan längesen jag åt glass, haha, så det var riktigt gött. men nu måste jag plugga, har två prov imorgon. ett matteprov och ett biologiprov och jag haaatar verkligen matte. nu vet ni!

pusss j.

Kommentarer
Postat av: d

mmmh choklad :P

fin blogg

2009-05-27 @ 19:56:06
URL: http://iamdaniela.blogg.se/
Postat av: Rosita

Haha, vad gott med godis! :)

2009-05-27 @ 20:12:02
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Frida

Låter som du fick bra presenter, särskilt toffifie. :D

2009-05-28 @ 14:49:06
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0