let's get together


haha, bild från bussen påväg till ullevi för att se sverige-malta!

har inte bloggat igår eller i förrgår men har haft annat för mig. i förrgår var jag med vilma och sen var vi med jenny och sara l också. vi gjorde inte så mycket, chillade mest. sen var det bara jag och vilma och vi köpte en pizza att dela på och käka den hos henne. vi satt i typ två timmar och snackade om allt, mysiiigt!

igår var jag med vilma, hanna och elin. vi cyklade runt överallt och köpte godis och gott på jätten för att fira att vi har sommarlov, haha. sen kollade vi på killarnas match med en massa andra goa tjejer. efter matchen stack jag och vilma till jätten och köpte jordgubbar och shark och satte oss vid en lekplats och åt och drack det och bara snackade. när hon skulle hem följde jag med och vi satt på hennes rum och snackade från klockan 22 till typ 01.30, haha, inte lite länge, mysigt vare i alla fall.

idag har jag vart med linnea. först kom jag hem till henne och då spelade vi kubb två gånger, haha. hon vann en gång och jag en ifall ni ville veta! sen ringde elin och sara och undrade om vi ville bada i kanalen med dom och det gjorde vi. vi drog till stan och mötte dom där och efter ett tag så vågade jag och linnea hoppa i, men elin och sara doppade sig inte. sen drog vi hem för att spela hemma match mot skepplanda. tror ni matchen gick bra eller? den gick så jävla bra! vi vann med 3-1 men kunde sättit in 50 mål till, massor av målchanser och vi spelade så jävla bra, skit bra tjejer!

nu ska jag nog packa lite tills imorrn för då drar jag till hafsten, en camping i uddevalla, och är där i en vecka. bloggar nog inte så mycket då eftersom jag inte kommer få tag i en dator om inte pappa tar med sin men jag vill ju helst vara ute och bada och allt och leva livet så kanske något inlägg bara. jag bloggar nog mer imorrn så vi hörs, pusss.

Kommentarer
Postat av: johanna

tack gumman ;) jag får fota dig nu i helgen ;D;D

2009-06-16 @ 23:55:27
URL: http://johannaee.webblogg.se/
Postat av: Jen

allt bra idag? :)

2009-06-17 @ 11:34:52
URL: http://metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Anonym

mysig bild :D

2009-06-17 @ 13:04:40
URL: http://beeccss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0