light it up, everybody


kusten

jag är sjukt dålig på att blogga, jag vet, men efter sommarlovet ska jag nog komma igång igen.
inatt sov jag i alla fall hos hampus med andreas, längesen man var med dom nu, var med dom, erik och max igår. förra natten sov jag i hafsten, i tält med min syster och hennes kompis, gryyymt varmt säger jag bara, och trångt, i ett två-manna tält för oss tre ungdomar, haha. på dagen där var jag med vilma på överby en snabbis. skulle följt med henne och hanna på fjordfestivalen i uddevalla efteråt men var tvungen att följa med till kusten. idag har jag bara spelat sims typ, sims 2 nattliv. det är as kul ju, blir helt beroende av det varje gång :p men nu ska jag fortsätta och spela sims så vi hörs nog mer imorron hoppas jag.

ha det bra så länge, puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

naw, tack så mycket sötnos!! :D

fin bild du har tagit, på underbart ställe <3<3

2009-07-27 @ 23:34:54
URL: http://johannaee.webblogg.se/
Postat av: Rosita

Låter som du haft kul och fin bild :)

2009-07-28 @ 11:53:24
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0