she's so lucky


haha, aa alltså ibland får man bjuda på sig själv lite grann!

hallå där!
igår var jag ju med maria. vi hade det jätte mysigt. men måste bara berätta att jag och maria stod och väntade på bussen i typ en halvtimma, och när den kommer så åker den bara förbi oss, vi ba: vafaaaan? aja, sjuka busschaufförer finns det ju så. men i alla fall, så då gick vi till stan istället, rätt gött ändå. när vi väl kom till stan så stack vi till hemmakväll och hyrde en film: linas kvällsbok, haha, har velat se den länge så nu blev det av. lite snuskig är den ju men ändå rätt bra, haha, helt okej liksom ;p men aa när vi hade hyrt den så gick vi till strandgatan (ett café) och jag tog en varm choklad och en chokladboll, as gott, men dyrt! sen tog vi bussen hem och båda skulle käka så det gjorde vi, och så träffades vi efteråt och då såg vi filmen och till så hade vi rabarberpaj som marias mamma hade bakat, suuuper gott! cyklade hem sen och kollade på beck, älskar beck! någon mer? =)

idag så var jag med danni en stund och vi käkade hamburgare med pommes frites och såg på air bud - hunden som klarar allt, haha. söt film det, den var faktiskt bra, haha! =) (gud vad jag skriver haha, haha! HAHAHA!) aja och sen drog vi hem till mig och då kom vilma och då stack vi tre till träningen. det var först jogging och sen träning, joggingen var jobbig men träningen var ändå rätt kul, lite jobbigt ska det ju vara. nu sitter jag här och har kollat på paris hilton - my new bff. jag tycker att helt rätt person vann, brittany! vad tycker ni? nu ska jag snart duscha och sen återvända till datorn igen, haha (där kom det igen). nu blev det en lång text men hoppas ni orkar läsa det! =) hörs mer imorrn, pussss!

Kommentarer
Postat av: evelina

beck är allt bra du!

2009-08-12 @ 00:15:25
URL: http://eweelinaah.blogg.se/
Postat av: NATASCHA

Ja ush haha som fan =/!



Kram

2009-08-12 @ 00:24:16
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0