just get back up when it knocks you down

första skoldagen idag. först så mötte jag danni, vilma, jenny och sara l vid stip. sen drog vi till skolan och det började med att vi snackade lite. och sen, så var det ju brännboll, haha, fyfan, gillar't inte, men idag var det kul, hehe :p sen käkade vi och sen snacka igen och sen hem vid ett eller nåt. sen var jag med vilma och vi satt vid en lekpark och lyssna på musik och åt plommon som jag och becca hade plockat innan, eller vi hade plockat varsin påse assåh. nu ska jag äta kvällsmat och sen gå in lite mer på datorn, ha det bra, pusss!

förresten, igår var jag med becca en stund och sen hade jag träning. den var jobbig men as kul igår, gött juuu!

här kommer några bilder från liseberg i förrgår:


danni, vilma och jenny i väntan på tåget, haha


danni och vilma i göteborg


jenny fett pepp i jukebox


danni och vilma i jukebox


haha, danni och vilma i full fart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0