You don't get it

Hejsan! Har inte bloggat på ett tag nu men har inte hunnit och orkat så... Men idag i alla fall är det ju FREDAG :D och jag älskar fredagar, gör inte ni det? Det är ju liksom sista skoldagen på veckan och helg. Idag har jag i alla fall vart med Sara och vi kollade nästan bara på TV, och jag somnade framför TV:n ;) Jag var så trött och är det nu också. Men i alla fall, såg ni idol ikväll eller? Fan vad bra alla var idag, jag gillade mest Kevin, Alice och Johan. Kevin ägde ju verkligen idag och den låten han sjöng, living on a prayer, har jag gått och nynnat på hela dan'. Nu så har jag gjort en smoothie och ska snart kolla på idol igen när det börjar, uttagningen. Jag tycker ingen borde åka hem idag, alla var ju så bra, men jag gillar inte Lars förresten. Vet inte varför, men det gör jag inte. Aja,hoppas ni får/har haft en bra fredagskväll, J.

Kommentarer
Postat av: Maria ;)

aaa, Kevin va värsta bra ikväll (:

2008-11-08 @ 18:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0