We can dance all night long


Daniella och jag i somras

Nu har jag inte bloggat sen julafton. Men har verkligen gjort något hela tiden så. Igår var det i alla fall sand. Jätte kul var det verkligen. Förra måndagen var det också sand förresten, och det var väl också kul, men igår var det nog roligast. Jag gick med Jenny, Sara, Sara, Elin, Hanna, Sanna och Jessica, men man träffar ju en massa annat folk där också.. Som sagt, kul var det!

Vaknade runt tolv idag och har verkligen vaknat sent varje dag på lovet, men det är för att jag har lagt mig sent. Rekordet är väl 14.10, men lov=frihet så då får man lägga sig hur sent man vill och sova så länge man vill. 

Idag ska jag i alla fall vara med Jenny. Och vet ni, imorgon är det ju nyår, WOHO säger jag bara! Pussar J.

Och förresten, ska börja blogga mer nu, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0